Marketingová komunikace se segmentem "Školní děti"
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace se segmentem "Školní děti" |
Author: |
Karafiátová, Lenka
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou dětského spotřebitele a jeho ovlivnitel-ností marketingovou komunikací. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a psychologie spotřebitele, dále se zabývá právní úpravou reklamy a charakte-ristikou segmentu dětských spotřebitelů. Praktická část zkoumá způsoby komunikace tele-vizních spotů určených dětem a pokouší se odpovědět na otázku, jestli reklama ovlivňuje preference dětí mladšího školního věku k potravinám. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10404
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2014
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10512
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account