Marketingová komunikace se segmentem "Školní děti"
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace se segmentem "Školní děti" |
Autor: |
Karafiátová, Lenka
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou dětského spotřebitele a jeho ovlivnitel-ností marketingovou komunikací. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a psychologie spotřebitele, dále se zabývá právní úpravou reklamy a charakte-ristikou segmentu dětských spotřebitelů. Praktická část zkoumá způsoby komunikace tele-vizních spotů určených dětem a pokouší se odpovědět na otázku, jestli reklama ovlivňuje preference dětí mladšího školního věku k potravinám. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10404
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2014
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10512
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet