Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o. |
Author: |
Bernatík, Radoslav
|
Advisor: |
Taraba, Pavel
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je návrh na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje v obecné rovině na problematiku marketingu, konkurenceschopnosti a konkurenční strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10403
|
Date:
|
2009-05-27 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Institut bezpečnostních technologií |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
13334
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account