Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o. |
Autor: |
Bernatík, Radoslav
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je návrh na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy greiner packaging slušovice, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje v obecné rovině na problematiku marketingu, konkurenceschopnosti a konkurenční strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení konkurenceschopnosti firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10403
|
Datum:
|
2009-05-27 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Institut bezpečnostních technologií |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13334
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet