Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Migotová, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T04:38:54Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10378
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této diplomové práce je projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře, která chce kvůli zvýšení konkurenceschopnosti zlepšit úroveň předávání informací mezi merchandisery a klienty. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy komunikace a podpory prodeje, a to především ve vztahu k merchandisingu. Definovány jsou také poznatky z informatiky týkající se informačních systémů. V analytické části diplomové práce je provedena analýza současného stavu firmy a na základě získaných výsledků je navrženo vhodné opatření pro další rozvoj v oblasti komunikace. V projektové části jsou zpracovány kroky vedoucí k zavedení elektronického monitoringu. Hlavním cílem projektové části je výběr vhodného řešení pro sběr dat a jeho implementace. |
cs |
dc.format |
99 |
cs |
dc.format.extent |
2336934 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 |
|
dc.subject |
merchandising
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
sběr a zpracování dat
|
cs |
dc.subject |
software
|
cs |
dc.subject |
hardware
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
merchandising
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.subject |
data's collection and processing
|
en |
dc.subject |
software
|
en |
dc.subject |
hardware
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře |
cs |
dc.title.alternative |
Project of implementation the electronic monitoring in a marchandising agency |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ďurinová, Katarina |
|
dc.date.accepted |
2009-05-28 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theme of this thesis is project of implementation of electronic monitoring in a merchandising agency which wants to improve level of information's transmission between merchan-diser and clients and due to it increase its competitiveness. The theoretical part defines basic concepts of communication, and sales support and that especially in relation to merchandising. There is also defined knowledge from information science concerning informa-tion systems. In analytical part of this thesis an analysis of company's present situation is made and in accordance with obtained outcomes there is proposed suitable measure for the next development in field of communication. There are processing steps contributing to introduction of electronic monitoring in the project part. The main aim of the project part is a selection of suitable solution for data's collection and its implementation. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11010
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account