Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Migotová, Miroslava
dc.date.accessioned 2010-07-18T04:38:54Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10378
dc.description.abstract Tématem této diplomové práce je projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře, která chce kvůli zvýšení konkurenceschopnosti zlepšit úroveň předávání informací mezi merchandisery a klienty. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy komunikace a podpory prodeje, a to především ve vztahu k merchandisingu. Definovány jsou také poznatky z informatiky týkající se informačních systémů. V analytické části diplomové práce je provedena analýza současného stavu firmy a na základě získaných výsledků je navrženo vhodné opatření pro další rozvoj v oblasti komunikace. V projektové části jsou zpracovány kroky vedoucí k zavedení elektronického monitoringu. Hlavním cílem projektové části je výběr vhodného řešení pro sběr dat a jeho implementace. cs
dc.format 99 cs
dc.format.extent 2336934 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
dc.subject merchandising cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject informace cs
dc.subject sběr a zpracování dat cs
dc.subject software cs
dc.subject hardware cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject merchandising en
dc.subject communication en
dc.subject information en
dc.subject data's collection and processing en
dc.subject software en
dc.subject hardware en
dc.subject competitiveness en
dc.title Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře cs
dc.title.alternative Project of implementation the electronic monitoring in a marchandising agency en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ďurinová, Katarina
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.date.vskp-available 2039-05-04
dc.description.abstract-translated Theme of this thesis is project of implementation of electronic monitoring in a merchandising agency which wants to improve level of information's transmission between merchan-diser and clients and due to it increase its competitiveness. The theoretical part defines basic concepts of communication, and sales support and that especially in relation to merchandising. There is also defined knowledge from information science concerning informa-tion systems. In analytical part of this thesis an analysis of company's present situation is made and in accordance with obtained outcomes there is proposed suitable measure for the next development in field of communication. There are processing steps contributing to introduction of electronic monitoring in the project part. The main aim of the project part is a selection of suitable solution for data's collection and its implementation. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11010
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
migotová_2009_dp.pdfBlocked 2.228Mb PDF View/Open
migotová_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
migotová_2009_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account