Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře
Autor: Migotová, Miroslava
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře, která chce kvůli zvýšení konkurenceschopnosti zlepšit úroveň předávání informací mezi merchandisery a klienty. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy komunikace a podpory prodeje, a to především ve vztahu k merchandisingu. Definovány jsou také poznatky z informatiky týkající se informačních systémů. V analytické části diplomové práce je provedena analýza současného stavu firmy a na základě získaných výsledků je navrženo vhodné opatření pro další rozvoj v oblasti komunikace. V projektové části jsou zpracovány kroky vedoucí k zavedení elektronického monitoringu. Hlavním cílem projektové části je výběr vhodného řešení pro sběr dat a jeho implementace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10378
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11010


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
migotová_2009_dp.pdfZablokované 2.228Mb PDF Zobrazit/otevřít
migotová_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
migotová_2009_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet