Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře |
| Autor: |
Migotová, Miroslava
|
| Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
|
Abstrakt:
|
Tématem této diplomové práce je projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře, která chce kvůli zvýšení konkurenceschopnosti zlepšit úroveň předávání informací mezi merchandisery a klienty. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy komunikace a podpory prodeje, a to především ve vztahu k merchandisingu. Definovány jsou také poznatky z informatiky týkající se informačních systémů. V analytické části diplomové práce je provedena analýza současného stavu firmy a na základě získaných výsledků je navrženo vhodné opatření pro další rozvoj v oblasti komunikace. V projektové části jsou zpracovány kroky vedoucí k zavedení elektronického monitoringu. Hlavním cílem projektové části je výběr vhodného řešení pro sběr dat a jeho implementace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10378
|
|
Datum:
|
2009-05-04 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 |
|
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11010
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet