dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Fadrná, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T03:54:37Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:50:04Z |
|
dc.date.issued |
2009-08-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10284
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce řeší projekt marketingového řízení a je zpracována pro firmu FPO s.r.o. zabývající se především prodejem výpočetní techniky. Nejprve jsou v teoretické části zpra-covány literární zdroje z oblasti marketingového řízení, v další části práce je pak situační analýza a projekt. Situační analýza je zhodnocením jednotlivých oblastí a skutečností, které mají vliv na sestavení a realizaci marketingového řízení. Projektová část definuje marke-tingové strategie a cíle firmy, akční programy, které jsou podkladem pro zpracování časo-vé, nákladové a rizikové analýzy. V závěru diplomové práce je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. Projekt marketingového řízení firmy FPO s.r.o. má přispět k zavedení marketingového řízení ve firmě. |
cs |
dc.format |
74 s., 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1287614 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2011 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT a PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT and PEST analysis
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of the Marketing Management Implementation in the Company FPO s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobiášek, Ivo |
|
dc.date.accepted |
2009-09-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master thesis is dealing with a project of marketing management and is composed for the company FPO s.r.o. which works with the selling of the computing technology. First of all the literary sources from the marketing management realm are processed in the theoreti-cal part, in the next part of the work there is a layout analysis and a project. The layout analysis is the evaluation of the particular areas and the facts, which have an influence on a construction and an implementation of the marketing management. The project part defines the marketing strategies and the company objectives, action programs, which are a basis for the process of the time, cost and risk analysis. At the end of the Master thesis, the project is subjected to the cost and risk analysis. The project of the marketing management imple-mentation in the company FPO s.r.o. should assist in the implementation of the marketing management in the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11089
|
|
dc.date.assigned |
2009-06-19 |
|
utb.result.grade |
C |
|