Projekt zavedení marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o. |
Autor: |
Fadrná, Andrea
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce řeší projekt marketingového řízení a je zpracována pro firmu FPO s.r.o. zabývající se především prodejem výpočetní techniky. Nejprve jsou v teoretické části zpra-covány literární zdroje z oblasti marketingového řízení, v další části práce je pak situační analýza a projekt. Situační analýza je zhodnocením jednotlivých oblastí a skutečností, které mají vliv na sestavení a realizaci marketingového řízení. Projektová část definuje marke-tingové strategie a cíle firmy, akční programy, které jsou podkladem pro zpracování časo-vé, nákladové a rizikové analýzy. V závěru diplomové práce je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. Projekt marketingového řízení firmy FPO s.r.o. má přispět k zavedení marketingového řízení ve firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10284
|
Datum:
|
2009-08-21 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2011
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
11089
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet