dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Menšíková, Magda
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T03:41:29Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T03:41:29Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10260
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním konkurenceschopnosti společnosti ENBRA, spol. s r. o. solárních systémů ENBRASolar. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První část se vztahuje k teoretickému pojetí konkurence, konkurenceschopnosti, marketingovému mixu a poté k solární energii. V praktické části je analyzována firma ENBRA, spol. s r. o., následuje analýza marketingového mixu solárních systémů ENBRASolar, SWOT analýza, analýza konkurenčního prostředí a analýza jednotlivých nabídek. Na základě těchto analýz jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro firmu. U jednotlivých doporučení jsou uvedeny náklady na zavedení navrhnutých opatření a s nimi spojená rizika. |
cs |
dc.format |
83 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
7201481 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
solární panely
|
cs |
dc.subject |
competitive strength
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
solar systems
|
en |
dc.title |
Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti solárních systémů ENBRASolar firmy ENBRA, spol. s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Use of tools of marketing mix to increase competitive strength of solar systems Enbrasolar, product of Enbra, ltd |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mastný, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2009-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is attended to investigate of competitive strength of company ENBRA ltd., which is producing solar systems ENBRASolar. It is divided into two parts - the practical one and the theoretical one. The first part is referring to the theoretical concept of competition, competitive strength marketing mix and then to the solar energy. In the practical part the ENBRA, ltd. is being analyzed, followed by analysis of marketing mix of solar systems ENBRASolar products, SWOT analysis, analysis of competitive environment and analysis of particular offers. In this work there are analyses, suggestions and recommendations for the company. In each particular recommendation there are quoted costs for implementing these precautions and risks connected with it. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11778
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|