Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti solárních systémů ENBRASolar firmy ENBRA, spol. s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti solárních systémů ENBRASolar firmy ENBRA, spol. s.r.o. |
Autor: |
Menšíková, Magda
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním konkurenceschopnosti společnosti ENBRA, spol. s r. o. solárních systémů ENBRASolar. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První část se vztahuje k teoretickému pojetí konkurence, konkurenceschopnosti, marketingovému mixu a poté k solární energii. V praktické části je analyzována firma ENBRA, spol. s r. o., následuje analýza marketingového mixu solárních systémů ENBRASolar, SWOT analýza, analýza konkurenčního prostředí a analýza jednotlivých nabídek. Na základě těchto analýz jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro firmu. U jednotlivých doporučení jsou uvedeny náklady na zavedení navrhnutých opatření a s nimi spojená rizika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10260
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11778
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet