Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti solárních systémů ENBRASolar firmy ENBRA, spol. s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti solárních systémů ENBRASolar firmy ENBRA, spol. s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti solárních systémů ENBRASolar firmy ENBRA, spol. s.r.o.
Autor: Menšíková, Magda
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním konkurenceschopnosti společnosti ENBRA, spol. s r. o. solárních systémů ENBRASolar. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První část se vztahuje k teoretickému pojetí konkurence, konkurenceschopnosti, marketingovému mixu a poté k solární energii. V praktické části je analyzována firma ENBRA, spol. s r. o., následuje analýza marketingového mixu solárních systémů ENBRASolar, SWOT analýza, analýza konkurenčního prostředí a analýza jednotlivých nabídek. Na základě těchto analýz jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro firmu. U jednotlivých doporučení jsou uvedeny náklady na zavedení navrhnutých opatření a s nimi spojená rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10260
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11778


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
menšíková_2009_bp.pdfZablokované 6.867Mb PDF
menšíková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
menšíková_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet