Analýza marketingu cestovního ruchu regionu Mohelnicko
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Reichl, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Neuvirtová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T03:34:43Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T03:34:43Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10246
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je na základě analýz vytvoření návrhů, které dle mého názoru vedou ke zlepšení současné situace regionu Mohelnicko v rámci cestovního ruchu. Bakalářská práce v první části uvádí teoretické poznatky v oblasti marketingu, marketingového výzkumu, analýzy SWOT, cestovního ruchu a marketingu v cestovním ruchu. V praktické části analyzuje současný stav regionu Mohelnicko v rámci cestovního ruchu pomocí primárního (dotazníkového) a sekundárního šetření. Zhodnocení výsledků je zachyceno v analýze SWOT. Na základě těchto analýz jsou v závěru navrženy doporučení, která vedou k rozvoji cestovního ruchu regionu Mohelnicko. |
cs |
dc.format |
78 s., 4 s. |
cs |
dc.format.extent |
1145705 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketing v cestovním ruchu
|
cs |
dc.subject |
analýza regionu
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
marketing in tourism
|
en |
dc.subject |
analysis of region
|
en |
dc.title |
Analýza marketingu cestovního ruchu regionu Mohelnicko |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of tourist trade marketing of Mohelnice region |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2009-01-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to create proposals based on the analysis. According to my opinion these proposals lead to improvement of current situation in Mohelnice region in terms of tourism. The Bachalor thesis depicts in its first part theoretical pieces of knowledges in the area of marketing, marketing research, SWOT analysis, tourism and marketing in tourism. In the practical part there is analyses the current state of Mohelnice region in the term of tourism using primary (via questionnaire) and secondary research. The evaluation of the results is depicted in SWOT analysis. On the basis of these analysis there are in the end suggested recommendations which lead to improvement of tourism in Mohelnice region. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10375
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account