Analýza marketingu cestovního ruchu regionu Mohelnicko
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza marketingu cestovního ruchu regionu Mohelnicko |
| Autor: |
Neuvirtová, Eva
|
| Vedoucí: |
Reichl, Josef
|
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je na základě analýz vytvoření návrhů, které dle mého názoru vedou ke zlepšení současné situace regionu Mohelnicko v rámci cestovního ruchu. Bakalářská práce v první části uvádí teoretické poznatky v oblasti marketingu, marketingového výzkumu, analýzy SWOT, cestovního ruchu a marketingu v cestovním ruchu. V praktické části analyzuje současný stav regionu Mohelnicko v rámci cestovního ruchu pomocí primárního (dotazníkového) a sekundárního šetření. Zhodnocení výsledků je zachyceno v analýze SWOT. Na základě těchto analýz jsou v závěru navrženy doporučení, která vedou k rozvoji cestovního ruchu regionu Mohelnicko. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10246
|
|
Datum:
|
2008-12-12 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10375
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet