Projekt zvýšení prodejnosti využitím nástrojů marketingového mixu montovaných rodinných domů firmy Magenta production, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Zemánek, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:43:55Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1023
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu pro zvýšení prodeje montovaných rodinných domů na bázi dřevostaveb firmy Magenta production, s.r.o. Na základě poznatků z teoretické části se zabývá analýzou jednotlivých částí marketingového mixu. Dále je provedena SWOT analýza a Porterův model pěti sil. V analýze byly zjištěny důležité informace, které vedly k návrhům a doporučením pro firmu. Navržený projekt vycházející z nedostatků zjištěných v analýze a jsou navrženy efektivní způsoby marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
75 s., 2 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
688809 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model
|
cs |
dc.subject |
stavebnictví
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's model
|
en |
dc.subject |
construction industry
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení prodejnosti využitím nástrojů marketingového mixu montovaných rodinných domů firmy Magenta production, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of utilization of marketing mix elements to increase the sale of prefabricated buildings of Magenta production, Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Trenz, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work deals with utilization of marketing mix to increase the sale of prefabricated building of Magenta production, Ltd. Based on the information in theoretical part this work discusses the analysis of individual variables of marketing mix. There were made the SWOT analysis and Porter's model of five forces. The use of analysis helped to determine important information that led to setup disposals and suggestions for company. The proposal project results from deficiencies discovered by analysing. And effective ways of marketing communication there were suggested. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3790
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account