Projekt zvýšení prodejnosti využitím nástrojů marketingového mixu montovaných rodinných domů firmy Magenta production, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení prodejnosti využitím nástrojů marketingového mixu montovaných rodinných domů firmy Magenta production, s.r.o. |
Autor: |
Zemánek, Jan
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu pro zvýšení prodeje montovaných rodinných domů na bázi dřevostaveb firmy Magenta production, s.r.o. Na základě poznatků z teoretické části se zabývá analýzou jednotlivých částí marketingového mixu. Dále je provedena SWOT analýza a Porterův model pěti sil. V analýze byly zjištěny důležité informace, které vedly k návrhům a doporučením pro firmu. Navržený projekt vycházející z nedostatků zjištěných v analýze a jsou navrženy efektivní způsoby marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1023
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3790
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet