Projekt zvýšení prodejnosti využitím nástrojů marketingového mixu montovaných rodinných domů firmy Magenta production, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení prodejnosti využitím nástrojů marketingového mixu montovaných rodinných domů firmy Magenta production, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení prodejnosti využitím nástrojů marketingového mixu montovaných rodinných domů firmy Magenta production, s.r.o.
Autor: Zemánek, Jan
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu pro zvýšení prodeje montovaných rodinných domů na bázi dřevostaveb firmy Magenta production, s.r.o. Na základě poznatků z teoretické části se zabývá analýzou jednotlivých částí marketingového mixu. Dále je provedena SWOT analýza a Porterův model pěti sil. V analýze byly zjištěny důležité informace, které vedly k návrhům a doporučením pro firmu. Navržený projekt vycházející z nedostatků zjištěných v analýze a jsou navrženy efektivní způsoby marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1023
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3790


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zemánek_2006_dp.pdfZablokované 672.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
zemánek_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zemánek_2006_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet