Selfpromotion Prima TV

DSpace Repository

Language: English čeština 

Selfpromotion Prima TV

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Neudeková, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-13T15:41:42Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:04Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1015
dc.description.abstract Stejně jako jiné televize, i Prima má svůj autopropagační pořad, jehož prostřednictvím promuje především vlastní tvorbu. Vzhledem ke konkurenci už dnes ale nestačí pouze prezentovat záměr, je potřeba doplnit jej o prvky, které ozvláštní, o přidanou hodnotu. Všechny tři české televize mají téměř stejnou akvizici a většinu filmů už diváci viděli dříve na jiném programu. Promotion k těmto pořadům tedy musí být o to vynalézavější. Tato práce popisuje formát Prima TV a zároveň se pokouší najít nové možnosti autopropagačního pořadu, konkrétně pořadu Prima televize. cs
dc.format 78 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 12097208 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
dc.subject televize cs
dc.subject rating cs
dc.subject share cs
dc.subject Prima TV cs
dc.subject vlastní tvorba cs
dc.subject autopropagační pořad cs
dc.subject reportáž cs
dc.subject příspěvek cs
dc.subject moderace cs
dc.subject reality show cs
dc.subject pořad Prima televize cs
dc.subject MTG cs
dc.subject VyVolení cs
dc.subject TV station en
dc.subject rating en
dc.subject share en
dc.subject Prima TV en
dc.subject own production en
dc.subject self promotion programme en
dc.subject report en
dc.subject moderation en
dc.subject reality show en
dc.subject programme Prima televize en
dc.subject MTG en
dc.subject VyVolení en
dc.title Selfpromotion Prima TV cs
dc.title.alternative Selfpromotion Prima TV en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2006-05-31
dc.description.abstract-translated In the same way as the other TV stations, Prima has its own promotional programme and through this programme Prima is promoting its own production. Because of competition between the others TV stations it is not enough to present just intention, but the promotion needs to be included by the special parts which can rise whole production. All three Czech TV stations have same acquisition and the viewer had already chance to watch some movies at the different channel before. Promotion for those programs has to be more inventive.This case is showing format of the Prima TV and also trying to find new possibilities for self promotion programme in focus on the Prima TV programme. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2726
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
neudeková_2006_dp.pdfBlocked 11.53Mb PDF View/Open
neudeková_2006_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
neudeková_2006_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account