Selfpromotion Prima TV
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Selfpromotion Prima TV |
Autor: |
Neudeková, Petra
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Stejně jako jiné televize, i Prima má svůj autopropagační pořad, jehož prostřednictvím promuje především vlastní tvorbu. Vzhledem ke konkurenci už dnes ale nestačí pouze prezentovat záměr, je potřeba doplnit jej o prvky, které ozvláštní, o přidanou hodnotu. Všechny tři české televize mají téměř stejnou akvizici a většinu filmů už diváci viděli dříve na jiném programu. Promotion k těmto pořadům tedy musí být o to vynalézavější. Tato práce popisuje formát Prima TV a zároveň se pokouší najít nové možnosti autopropagačního pořadu, konkrétně pořadu Prima televize. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1015
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2726
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet