Selfpromotion Prima TV

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Selfpromotion Prima TV

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Selfpromotion Prima TV
Autor: Neudeková, Petra
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Stejně jako jiné televize, i Prima má svůj autopropagační pořad, jehož prostřednictvím promuje především vlastní tvorbu. Vzhledem ke konkurenci už dnes ale nestačí pouze prezentovat záměr, je potřeba doplnit jej o prvky, které ozvláštní, o přidanou hodnotu. Všechny tři české televize mají téměř stejnou akvizici a většinu filmů už diváci viděli dříve na jiném programu. Promotion k těmto pořadům tedy musí být o to vynalézavější. Tato práce popisuje formát Prima TV a zároveň se pokouší najít nové možnosti autopropagačního pořadu, konkrétně pořadu Prima televize.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1015
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2726


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
neudeková_2006_dp.pdfZablokované 11.53Mb PDF
neudeková_2006_vp.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
neudeková_2006_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet