Popis firemní kultury firmy Hewlett-Packard

DSpace Repository

Language: English čeština 

Popis firemní kultury firmy Hewlett-Packard

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Vojtasík, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-18T01:56:12Z
dc.date.issued 2009-08-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10058
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o teorii firemní kultury, vysvětluje její význam pro organizaci, vznik, implementaci, strukturu, a utváření firemní kultury. Dále jsou popsány hodnoty, síla, elementy ovlivňující firemní kulturu a její vzájemný vztah se strategií organizace. Praktická část pojednává o firemní kultuře společnosti Hewlett-Packard. Společnost bude stručně představena a budou popsány hlavní hodnoty a cíle její firemní kultury, které firma definuje ve svých interních materiálech. Na základě informací, které firma publikuje o své firemní kultuře, proběhne s využitím dotazníkové metody sběru dat, průzkum firemní kultury. Cílem průzkumu bude zjistit, zda současný stav firemní kultury odpovídá psaným předpokladům. cs
dc.format 73 s., 6 s. příloh. cs
dc.format.extent 634597 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.08.2039
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject tvorba firemní kultury cs
dc.subject prvky firemní kultury cs
dc.subject síla firemní kultury cs
dc.subject změny firemní kultury cs
dc.subject hodnoty firemní kultury cs
dc.subject Corporate culture en
dc.subject creation of corporate culture en
dc.subject elements of corporate culture en
dc.subject strength of the corporate culture en
dc.subject corporate culture's changes en
dc.subject values of corporate culture en
dc.title Popis firemní kultury firmy Hewlett-Packard cs
dc.title.alternative Description of corporate culture of Hewlett-Packard en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mráčková, Eva
dc.date.accepted 2009-09-08
dc.date.vskp-available 2039-08-13
dc.description.abstract-translated The bachelor work deals about theory of corporate culture, defines the meaning for corpo-rate, rise, implementation, structure. Then will be described values, power, elements in-fluencing corporate culture and connection with company strategy. Practical part deals about corporate culture of Hewlett-Packard. Company will be shortly introduced. Then will be described main values and objectives which company defines in home regulations. Based on this information, with use questionnaires, corporate culture will be researched if its present state accords with written values. en
dc.description.department Institut bezpečnostních technologií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/133 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13219
dc.date.assigned 2009-06-29
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vojtasík_2009_bp.pdfBlocked 619.7Kb PDF View/Open
vojtasík_2009_vp.pdf 36.18Kb PDF View/Open
vojtasík_2009_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account