Československá rozhlasová propagace v letech 1923 -1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Československá rozhlasová propagace v letech 1923 -1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Podlešák, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-18T01:53:07Z
dc.date.available 2010-07-18T01:53:07Z
dc.date.issued 2009-09-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10046
dc.description.abstract Rozhlasová reklama je v současnosti plnohodnotným způsobem propagace a v České republice je hojně využívána. Má za sebou velmi bohatý a dlouhý vývoj a můžeme prohlásit, že je skoro stejně tak stará jako vysílání samo. Předložená disertační práce na téma "Československá rozhlasová propagace v letech 1923 - 1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování " se věnuje jedné z částí tohoto vývoje. Cílem práce bylo shromáždit a syntetizovat dosavadní teoretické i praktické poznatky z oboru rozhlasové propagace na území České republiky (resp. Československa) v letech 1923 - 1991. Zvolené období vymezuje fungování československého rozhlasu jako média, které bylo po celou dobu nejen významným komunikačním, socializujícím a kulturním fenoménem v životě společnosti, ale s postupem času se z něho stal také důležitý obchodní prvek. V závěru jsou výsledky výzkumného šetření porovnávány se stanovenými hypotézami. Výsledkem je potvrzení, přip. zamítnutí stanovené hypotézy. cs
dc.format.extent 4706841 bytes
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject Rádio cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject historie rozhlasového vysílání cs
dc.subject historie rozhlasové reklamy cs
dc.subject média cs
dc.subject Československý rozhlas cs
dc.subject Český rozhlas cs
dc.subject Radio en
dc.subject promotion en
dc.subject advertising en
dc.subject customer's behaviour en
dc.subject history of radio broadcasting en
dc.subject history of radio advertising en
dc.subject media en
dc.subject The Czechoslovak Radio en
dc.subject The Czech Radio en
dc.title Československá rozhlasová propagace v letech 1923 -1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování cs
dc.title.alternative Radio promotion in Czechoslovakia in years 1923 - 1991, as the significant tool for influencing customer's behaviour en
dc.type disertační práce cs
dc.contributor.referee Bartošek, Jaroslav
dc.contributor.referee Tomek, Gustav
dc.date.accepted 2009-12-11
dc.description.abstract-translated Radio advertising is at present an equipollent method of promotion and is used in plenty on the Czech advertising market. It has come through a long and productive development and it can be said that the radio advertising is as old as the broadcasting itself. This doctoral thesis "Radio promotion in Czechoslovakia in years 1923 - 1991, as the significant tool for influencing customer's behaviour" describes one part of this history. The goal of the doctoral thesis is to assamble and synthetize theoretical and practical knowledges about radio promotion done at Czech republic (or more precisely Czechoslovakia) in years 1923-1991. This time period limits czech radio as the medium of important communications, socializing and cultural phenomenon in society, but it has become also important bussines element. In the Conclusions, the results of the research investigations are undertaken and compared with the pre-set hypotheses. Their outcome is the confirmation or, as the case may be, the overturning of the hypotheses. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/215 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 13800
dc.date.assigned 2004-09-07
local.subject rozhlasová reklama cs
local.subject dějiny reklamy cs
local.subject radio advertising en
local.subject history of advertising en


Files in this item

Files Size Format View
podlešák_2009_dp.pdf 4.488Mb PDF View/Open
podlešák_2009_vp.pdf 137.8Kb PDF View/Open
podlešák_2009_op.pdf 56.00Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account