Title: | Československá rozhlasová propagace v letech 1923 -1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování |
Author: | Podlešák, Petr |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/10046 |
Date: | 2009-09-30 |
Publisher: |
|
Page count: |
|
Availability: | Bez omezení |
Abstrakt:
Rozhlasová reklama je v současnosti plnohodnotným způsobem propagace a v České republice je hojně využívána. Má za sebou velmi bohatý a dlouhý vývoj a můžeme prohlásit, že je skoro stejně tak stará jako vysílání samo. Předložená disertační práce na téma "Československá rozhlasová propagace v letech 1923 - 1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování " se věnuje jedné z částí tohoto vývoje. Cílem práce bylo shromáždit a syntetizovat dosavadní teoretické i praktické poznatky z oboru rozhlasové propagace na území České republiky (resp. Československa) v letech 1923 - 1991. Zvolené období vymezuje fungování československého rozhlasu jako média, které bylo po celou dobu nejen významným komunikačním, socializujícím a kulturním fenoménem v životě společnosti, ale s postupem času se z něho stal také důležitý obchodní prvek. V závěru jsou výsledky výzkumného šetření porovnávány se stanovenými hypotézami. Výsledkem je potvrzení, přip. zamítnutí stanovené hypotézy.
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
podlešák_2009_dp.pdf | 4.488Mb |
View/ |
|
podlešák_2009_vp.pdf | 137.8Kb |
View/ |
|
podlešák_2009_op.pdf | 56.00Kb |
View/ |