dc.contributor.advisor |
Kuchyňková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Hladíková, Alice
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T01:34:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T01:34:20Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10007
|
|
dc.description.abstract |
Syndrom vyhoření je jedním z projevů současného životního stylu, přesněji by se dalo říci, že jde o civilizační chorobu ohrožující zejména pomáhající profese, mezi nimiž zaujímá nejvýznamnější místo sociální pedagogika. Proto se předkládaná studie zabývá jak všeobecnými poznatky spojenými právě s tímto syndromem, tak i sociální pedagogikou, kterou vymezuje z hlediska jejího vývoje a současných metod práce. Na tuto více méně teoretickou část navazuje propojení praxe sociálního pedagoga s tímto onemocněním na konkrétním příkladu životního příběhu člověka, který se s celou situací snažil dlouhá léta poměrně neúspěšně vyrovnat. Tato podrobně analyzovaná zkušenost vytváří společně s předešlými teoretickými poznatky paradigma, na jehož základě jsou v závěru předloženy možnosti, jak tomuto onemocnění předcházet, nebo se s ním alespoň vyrovnat. |
cs |
dc.format |
54 s. |
cs |
dc.format.extent |
342325 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
vyhoření
|
cs |
dc.subject |
syndrom
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
léčba
|
cs |
dc.subject |
Social pedagogy
|
en |
dc.subject |
burnout
|
en |
dc.subject |
syndrom
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
treatment
|
en |
dc.title |
Syndrom vyhoření v praxi sociálních pedagogů |
cs |
dc.title.alternative |
Burnout in practice of social pedagoguest. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Doňková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2009-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The burnout is one of typical expressions of current life style. Strictly speaking, it is classic disease, which threatens primarily assisting professions. The most significant in them is the social pedagogy. On the one hand, this presented study deals with general pieces of knowledge that are connected with this type of syndrome, on the other hand, it concerns oneself with a social pedagogy, which is defined from point of view its development and its currentmethods. The praxis of social pedagogue with this type of disease links to previous theoretic part of my study. The practice is shown the example of real story of man, who tried unsuccessfully to face up with this situation for a long time. This closely analyzed situation makes with previous theoretic pieces of knowledge a paradigm. The possibilities, how to prevent this disease or cope with it, are presented in the conclusion. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015850
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
sociální pedagogové
|
cs |
local.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
local.subject |
social educators
|
en |
local.subject |
burn-out syndrome
|
en |