Vliv sponzoringu na image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv sponzoringu na image značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Veselá, Barbora
dc.date.accessioned 2010-07-18T00:45:40Z
dc.date.available 2010-07-18T00:45:40Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9913
dc.description.abstract Tato bakalářská práce mapuje sponzoringové aktivity dvou největších rivalů na poli spor-tovních značek, se zaměřením na netradiční sportovní odvětví - námořní jachting. Marke-tingový výzkum má za cíl zjistit, zda společnost PUMA, která se do vln sponzoringu v jachtingu vrhla a investovala nemalé peníze, je vnímána českými jachtaři jako "jachtař-ská" značka. Teoretická část objasňuje klíčové pojmy sponzoringu, včetně jeho právního vymezení. cs
dc.format 45 cs
dc.format.extent 1319190 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Sponzoring cs
dc.subject jachting cs
dc.subject značka cs
dc.subject image značky cs
dc.subject vnímání značky cs
dc.subject Sponsorship en
dc.subject yachting en
dc.subject sailing en
dc.subject brand en
dc.subject brand image en
dc.subject brand awareness en
dc.title Vliv sponzoringu na image značky cs
dc.title.alternative Does sponsorship influence brand image? en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis explains sponsorship activities of two biggest competitors in the sport - fashion field with a main focus on unusual sport segment - sailing. The marketing survey should discover whether PUMA, who has jumped into this specialized field with a huge investment, built the awarness of PUMA brand among czech yacht community. The theoretic part explains terms of sponsorship - including related laws. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10702
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
veselá_2009_bp.pdfBlocked 1.258Mb PDF View/Open
veselá_2009_vp.zip 16.45Kb Unknown View/Open
veselá_2009_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account