Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize
Show full item record
No preview available
Title:
|
Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize |
Author: |
Bém, Ladislav
|
Advisor: |
Berka, Lubomír
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce s názvem Change of consumer habits over the economic recession (Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize) popisuje v teoretické části jednotlivé fáze a průběh ekonomického cyklu, kde se převážně orientuje na finanční krize a recese. V praktické části dále pokračuje charakteristikou mezinárodní společností zabývající se výzkumem trhu TNS a analýzou britského maloobchodního trhu. Tato část se také snaží zjistit změny chování spotřebitelů, jejich dopady na daný trh a navrhuje řešení pro některé slabé stránky 4 největších maloobchodních řetězců. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9831
|
Date:
|
2009-04-28 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
13079
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account