Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize |
Autor: |
Bém, Ladislav
|
Vedoucí: |
Berka, Lubomír
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce s názvem Change of consumer habits over the economic recession (Změna chování zákazníka (spotřebitele) v době ekonomické krize) popisuje v teoretické části jednotlivé fáze a průběh ekonomického cyklu, kde se převážně orientuje na finanční krize a recese. V praktické části dále pokračuje charakteristikou mezinárodní společností zabývající se výzkumem trhu TNS a analýzou britského maloobchodního trhu. Tato část se také snaží zjistit změny chování spotřebitelů, jejich dopady na daný trh a navrhuje řešení pro některé slabé stránky 4 největších maloobchodních řetězců. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9831
|
Datum:
|
2009-04-28 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13079
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet