Audit webových stránek společnosti GTS CZECH a vznik webových stránek GTS Novera
Show full item record
No preview available
Title:
|
Audit webových stránek společnosti GTS CZECH a vznik webových stránek GTS Novera |
Author: |
Vyhnálek, Petr
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Diplomová práce pojednává o auditu webu a vzniku webových stránek. Audit webu slouží jako nástroj pro zjištění chyb a nedostatků a je výchozím podkladem pro vznik nového webu. Základem pro audit webu je kvalitní měření přístupů návštěvníků webové presentace, které je pravidelně vyhodnocováno. Webové stránky umístěné v Internetu jsou už běžným marketingovým nástrojem, který patří do marketingového mixu a začínají být i u nás využívány, podobně jako ve světě, k realizace on-line nákupům. Webová presentace a internetová reklama ať už v podobě bannerů nebo ve formě klíčových slov je dle mého soudu nejefektivnější komunikací proto, že jako jediná dokáže, pokud jsou nastaveny měřící ukazatele, změřit účinnost těchto kampaní a patří také k nejlevnějším formám reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/968
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
2807
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account