Audit webových stránek společnosti GTS CZECH a vznik webových stránek GTS Novera

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Audit webových stránek společnosti GTS CZECH a vznik webových stránek GTS Novera

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Audit webových stránek společnosti GTS CZECH a vznik webových stránek GTS Novera
Autor: Vyhnálek, Petr
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o auditu webu a vzniku webových stránek. Audit webu slouží jako nástroj pro zjištění chyb a nedostatků a je výchozím podkladem pro vznik nového webu. Základem pro audit webu je kvalitní měření přístupů návštěvníků webové presentace, které je pravidelně vyhodnocováno. Webové stránky umístěné v Internetu jsou už běžným marketingovým nástrojem, který patří do marketingového mixu a začínají být i u nás využívány, podobně jako ve světě, k realizace on-line nákupům. Webová presentace a internetová reklama ať už v podobě bannerů nebo ve formě klíčových slov je dle mého soudu nejefektivnější komunikací proto, že jako jediná dokáže, pokud jsou nastaveny měřící ukazatele, změřit účinnost těchto kampaní a patří také k nejlevnějším formám reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/968
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2807


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vyhnálek_2006_dp.pdfZablokované 2.584Mb PDF
vyhnálek_2006_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vyhnálek_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet