Komunikace jako nejdůležitější determinant sociální interakce u dětí s kombinovaným postižením.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace jako nejdůležitější determinant sociální interakce u dětí s kombinovaným postižením.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Musilová, Marcela
dc.contributor.author Vysloužilová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-17T22:42:57Z
dc.date.available 2010-07-17T22:42:57Z
dc.date.issued 2009-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9669
dc.description.abstract V teoretické části mé práce se věnuji tématu komunikace (definice, narušená komunikační schopnost, možnosti alternativní a augmentativní komunikace); sociální interakce - jejími složkami, styly a formami; kombinovaného postižení, ve kterém rozebírám členění, komu-nikaci a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením. V praktické části budu zkoumat vzorek sedmi dětí trpících kombinovaným postižením ve věku šest až třináct let. Budu zkoumat jejich komunikaci v sociální interakci vůči stejně postiženým dětem, vůči dětem intaktním, jejich komunikaci s rodiči a naopak, s učiteli a komunikaci učitelů s rodiči těchto dětí. cs
dc.format 64 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 11842826 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject sociální interakce cs
dc.subject kombinované postižení cs
dc.subject communication en
dc.subject social interaction en
dc.subject combined disabilities en
dc.title Komunikace jako nejdůležitější determinant sociální interakce u dětí s kombinovaným postižením. cs
dc.title.alternative Communication as the crucial determinant of social interaction in kids with combined disabilities. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Marášková, Ivana
dc.date.accepted 2009-06-24
dc.description.abstract-translated In the theoretical part of my work is now addressing the issue of communication (defini-tion, disturbed communication ability, the possibility of alternative and augmentative communication), social interaction - its components, styles, and forms; combined disabil-ity, which examine the breakdown, roads and education of pupils with a combined disabil-ity. In the practical part, I will examine a sample of seven children suffering from the combined disability aged six to thirteen years. I will examine their communication in social interac-tion as well against the handicapped children, towards healthy children, their communica-tion with parents and vice versa, with teachers and teacher communication with parents of these children. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 12074
dc.date.assigned 2009-02-17
utb.result.grade D
local.subject zdravotně postižené děti cs
local.subject mentálně postižené děti cs
local.subject mezilidská komunikace cs
local.subject vrstevnická skupina cs
local.subject školní třídy cs
local.subject children with disabilities en
local.subject children with mental disabilities en
local.subject interpersonal communication en
local.subject peer group en
local.subject school classes en


Files in this item

Files Size Format View
vysloužilová_2009_dp.pdf 11.29Mb PDF View/Open
vysloužilová_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
vysloužilová_2009_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account