Faktory utváření sebepojetí žáka ve škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Faktory utváření sebepojetí žáka ve škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Poledňová, Ivana
dc.contributor.author Mikát, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-17T18:42:07Z
dc.date.available 2010-07-17T18:42:07Z
dc.date.issued 2009-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9177
dc.description.abstract Tato práce na téma ?Faktory utváření sebepojetí žáka ve škole? byla zaměřena na popis samotného pojmu sebepojetí a jednotlivých faktorů, které mohou souviset s jeho utvářením u dítěte a žáka. Během tohoto popisu bylo nutné vymezit i pojem Já, který tvoří základ samotného sebepojetí. Jedna kapitola této bakalářské práce byla mimo jiné věnována problematice sebepojetí samotného učitele, jelikož to považuji za jeden z klíčových faktorů utváření sebepojetí školního dítěte. Snahou bylo, také poukázat na důležitost těchto faktorů, jelikož jejich poznání a správné pochopení může vést k předcházení sociálně ? patologických jevů a zlepšení výchovně ? vzdělávacího procesu, a to jak pro žáka a jeho rodinu, tak pro samotného vyučujícího. cs
dc.format 50 s. cs
dc.format.extent 394788 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sebepojetí cs
dc.subject pojem a aspekty Já cs
dc.subject primární a sekundární socializace cs
dc.subject sociální učení cs
dc.subject socializační autoregulace cs
dc.subject sociální interakce cs
dc.subject sociální komunikace cs
dc.subject pedagogická interakce a komunikace cs
dc.subject klima třídy a školy cs
dc.subject sebepojetí a vlastnosti učitele cs
dc.subject hodnocení žáků cs
dc.subject funkce a zásady hodnocení cs
dc.subject chyby hodnocení cs
dc.subject temperament cs
dc.subject školní úspěšnost cs
dc.subject Self-concept en
dc.subject the notion and aspects of Ego en
dc.subject primary and secondary socialization en
dc.subject social learning en
dc.subject socializing self-control en
dc.subject social interaction en
dc.subject social communication en
dc.subject pedagogical interaction and communication en
dc.subject class and school climate en
dc.subject teacher?s self-concept and character en
dc.subject evaluation of pupils en
dc.subject functions and principles of evaluation en
dc.subject mistakes of evaluation en
dc.subject temperament en
dc.subject school success en
dc.title Faktory utváření sebepojetí žáka ve škole cs
dc.title.alternative Factors of a pupil?s self-concept at school en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Doňková, Olga
dc.date.accepted 2009-06-18
dc.description.abstract-translated This thesis, the topic of which is ?Factors of a pupil?s self-concept at school?, is focused on the description of the very notion of self-concept and the individual factors that can be related with its formation for a child and pupil. During this description it was necessary to define the term Ego, which forms the basis of the self-concept as such. Apart from other things, one chapter of the thesis was devoted to the problems of a teacher?s self-concept as I regard it as one of the key factors when forming a self-concept of a pupil. The aim was to point out their importance because their discovery and correct comprehension can result in prevention of socio-pathological phenomena and improvements of pedagogical-educational process for the pupil as well as for the very teacher. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016101
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade C
local.subject rozvoj osobnosti cs
local.subject personality development en


Files in this item

Files Size Format View
mikát_2009_bp.pdf 385.5Kb PDF View/Open
mikát_2009_vp.doc 72.22Kb Microsoft Word View/Open
mikát_2009_op.doc 83.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account