Subjektivní hodnocení významu náboženské výchovy u středoškoláků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Subjektivní hodnocení významu náboženské výchovy u středoškoláků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ocetková, Irena
dc.contributor.author Panták, Josef
dc.date.accessioned 2010-07-17T18:25:47Z
dc.date.available 2010-07-17T18:25:47Z
dc.date.issued 2009-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9148
dc.description.abstract Předmětem této práce je zkoumání vlivu náboženství na spokojenost u středoškoláků. Budu se zabývat otázkami co víra přináší, zda je potřeba věřit v životě důležitá, zda by se něco rádi dozvěděli o Bibli, zda by uvítali výuku náboženství na školách a jakou důležitost přikládají úloze víry na zvládání životních situací. V teoretické části předkládám přehled dosavadních poznatků o možnosti použití náboženství. Zde definuji, co je náboženství a následné prolínání s psychoterapeutickými metodami. Druhá část práce je věnovaná výzkumu a interpretaci výsledků. cs
dc.format 52 s. cs
dc.format.extent 802599 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject náboženství cs
dc.subject spiritualita cs
dc.subject religiozita cs
dc.subject nejzazší cíle cs
dc.subject transcendentální cíle cs
dc.subject smysluplnost cs
dc.subject religion en
dc.subject spirituality en
dc.subject devotion en
dc.subject utmost objective en
dc.subject transcendent objective en
dc.subject meaningfulness en
dc.title Subjektivní hodnocení významu náboženské výchovy u středoškoláků cs
dc.title.alternative Subjective evaluation of the importance of religious education in secondary school en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dolák, Antonín
dc.date.accepted 2009-06-17
dc.description.abstract-translated Topic of this work is a research of a religious influence on a behavior and a satisfaction of secondary school students. I consider issues: What a belief offers them; whether the need of the belief is important for their life; whether they want to know something about Bible; whether they would acclaim a religion education; and how importance they assume to religion task in a life experience managing. In theoretical part, I show a summary of a present knowledge of the task and the possibility of a religion application. There are their definitions, the look on meaningfulness and their mutual changeover with psychotherapeutic methods. In the next part of work, I devote a research and an interpretation of results. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016116
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade B
local.subject náboženská výchova cs
local.subject religious education en


Files in this item

Files Size Format View
panták_2009_bp.pdf 783.7Kb PDF View/Open
panták_2009_vp.doc 52.22Kb Microsoft Word View/Open
panták_2009_op.doc 67.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account