Rozvoj vybraných kompetencí studentů pomocí metod zážitkové pedagogiky.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj vybraných kompetencí studentů pomocí metod zážitkové pedagogiky.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Jaroš, Aleš
dc.date.accessioned 2010-07-17T16:42:26Z
dc.date.available 2010-07-17T16:42:26Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8935
dc.description.abstract Předmětem této závěrečné práce je zjištění vlivu působení osobnostního kurzu na vybrané osobnostní kompetence, studentů víceletého gymnázia. V teoretické části jsem se zabýval popisem základních prvků zážitkové pedagogiky a vymezením kompetencí. To vše v provázanosti na zážitkové aktivity a vybrané osobnostní kompetence. Praktická část je pak výkladem uskutečněného pedagogického výzkumu zaměřeného na realizované osobnostní kurzy. Obsahuje postupy, experimentální zásahy a závěry celé výzkumné práce. cs
dc.format 82 s., 2 s. příloh cs
dc.format.extent 2394744 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kompetence cs
dc.subject zážitková pedagogika cs
dc.subject osobnostní kurz cs
dc.subject smíšený výzkum cs
dc.subject OSV- osobnostně sociální výchova cs
dc.subject competence en
dc.subject experience pedagogy en
dc.subject personal course en
dc.subject mixed research en
dc.subject OSV - personality social education en
dc.title Rozvoj vybraných kompetencí studentů pomocí metod zážitkové pedagogiky. cs
dc.title.alternative The development of choice competencies of students using the methods of experience pedagogy. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Opatrný, Pavel
dc.date.accepted 2009-06-24
dc.description.abstract-translated The subject of this final thesis is to determine the impact of exposure to the personal education course on selected personal competences, students of multiannual grammar school. In the theoretical part I have dealt with the description of the basic elements of the experience pedagogy by defining competencies. This koherence in the experience of activity and selected personal competence. Practical part is the interpretation made by educational research specialized on realized moral courses. It contains procedures, experimental intervention and the conclusions of the whole research work. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 12068
dc.date.assigned 2009-02-17
utb.result.grade A
local.subject rozvoj osobnosti cs
local.subject gymnázia cs
local.subject personality development en
local.subject high schools en


Files in this item

Files Size Format View
jaroš_2009_dp.pdf 2.283Mb PDF View/Open
jaroš_2009_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
jaroš_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account