Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Mrvová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-17T09:19:46Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:24Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8078
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu rozebere konkrétní výzkumy trhu šumivých nápojů a výzkumy značky Dorato, realizované v letech 2006 a 2007 pro společnost Soare sekt a.s. Cílem není obsáhnout popis celého trhu šumivých nápojů a rozbor všech typů marketingových výzkumů, ale konkrétní aplikace výzkumu, jeho interpretace v praxi a jeho dopad. Zároveň budu analyzovat vhodnost některých typů výzkumů pro řešení marketingových úkolů. cs
dc.format cs
dc.format.extent 2336737 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2016
dc.subject trh šumivých nápojů cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject Soare sekt cs
dc.subject Dorato cs
dc.subject market of sparkling wines en
dc.subject marketing research en
dc.subject qualitative research en
dc.subject quantitative research en
dc.subject Soare sekt en
dc.subject Dorato en
dc.title Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu cs
dc.title.alternative Czech market of sparkling beverages in term of marketing research en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated Bachelor project Market of sparkling wines from the marketing research point of view will deal with concrete researches of the sparkling wines and with researches of the brand Dorato, which were done in 2006 and 2007 for the company Soare sekt a.s. The main goal is not to describe whole market of sparkling wines and analyse of all types of marketing research, but a concrete application of the research, interpretation in practical life and its impact. I would like to also analyse some types of marketing research for resolutions of marketing impositions. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10677
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
mrvová_2009_bp.pdfBlocked 2.228Mb PDF View/Open
mrvová_2009_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
mrvová_2009_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account