Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu
Autor: Mrvová, Lenka
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Bakalářská práce na téma Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu rozebere konkrétní výzkumy trhu šumivých nápojů a výzkumy značky Dorato, realizované v letech 2006 a 2007 pro společnost Soare sekt a.s. Cílem není obsáhnout popis celého trhu šumivých nápojů a rozbor všech typů marketingových výzkumů, ale konkrétní aplikace výzkumu, jeho interpretace v praxi a jeho dopad. Zároveň budu analyzovat vhodnost některých typů výzkumů pro řešení marketingových úkolů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8078
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2016
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10677


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mrvová_2009_bp.pdfZablokované 2.228Mb PDF Zobrazit/otevřít
mrvová_2009_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mrvová_2009_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet