Zanedbávané, týrané a zneužívané děti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zanedbávané, týrané a zneužívané děti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zapletalová, Barbora
dc.contributor.author Konupková, Soňa
dc.date.accessioned 2010-07-17T07:28:42Z
dc.date.available 2010-07-17T07:28:42Z
dc.date.issued 2009-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7859
dc.description.abstract Tato práce se zabývá problematikou týraných, zanedbávaných a zneužívaných dětí. Definuje tyto pojmy, popisuje příčiny vzniku syndromu CAN, ale také rizikové situace, které mohou vést k neprospívání dítěte a jejich následky. V rámci krizové intervence představuje zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc rodinného typu. Výzkum je zaměřen na děti, které v tomto zařízení pobývají. Snaží se najít odpověď na otázky, jak rychle se děti sžijí s novým prostředím této péče, s jakými problémy přišly a jak se jim daří tyto těžké životní situace zvládat. cs
dc.format 82 s., 2 s. příloh cs
dc.format.extent 1490361 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Týrání cs
dc.subject zanedbávání cs
dc.subject zneužívání cs
dc.subject syndrom CAN cs
dc.subject následky cs
dc.subject krizová intervence cs
dc.subject Torment en
dc.subject neglect en
dc.subject abuse en
dc.subject "CAN" syndrome en
dc.subject consequences en
dc.subject crisis intervention en
dc.title Zanedbávané, týrané a zneužívané děti cs
dc.title.alternative Torment, Neglected and Abused Children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bůžek, Antonín
dc.date.accepted 2009-06-18
dc.description.abstract-translated This essay focuses on problems of tormented, neglected and abused children. The essay also defines these subjects by describing the cause of origin of "CAN" syndrome and also risk situations which can lead to a child not benefiting from the family environ-ment and consequences of no action. The crisis intervention of the children in urgent need suggests that they should be intro-duced in to foster care. The research concentrates on children who live in this kind of care. It tries to answer the questions of how quickly these children adapt to this new environ-ment, what sort of problems they brought with them and how they manage to overcome these difficult life circumstances. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 12235
dc.date.assigned 2009-02-18
utb.result.grade B
local.subject týrané děti cs
local.subject abused children en


Files in this item

Files Size Format View
konupková_2009_bp.pdf 1.421Mb PDF View/Open
konupková_2009_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
konupková_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account