Problémové vyučování na středních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problémové vyučování na středních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mazánková, Libuše
dc.contributor.author Kokrhelová, Gabriela
dc.date.accessioned 2010-07-13T14:15:04Z
dc.date.available 2010-07-13T14:15:04Z
dc.date.issued 2006-04-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/765
dc.description.abstract V teoretické části své práce jsem se snažila klasifikovat didaktické metody obecně, zařadit sem metody problémového vyučování a objasnit jejich podstatu. Pokusila jsem se pomocí dostupné literatury definovat, co se problémovým vyučováním a problémovým učením rozumí, co je podstatou problému jako takového a v neposlední řadě jsem chtěla přiblížit navození problémové situace ve školním prostředí jak obecně, tak na konkrétních příkladech včetně způsobů jejich možného řešení. V praktické části jsem se věnovala rozboru vlastního nestandardizovaného dotazníku, kde respondenty byli učitelé na středních školách v Břeclavi. Cílem mého dotazníku bylo vytvořit si náhled na využívání metody problémového vyučování, jeho realizaci, účinnost a úskalí, které toto využívání provází v praxi. cs
dc.format 42 s. cs
dc.format.extent 323703 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Didaktické metody cs
dc.subject problémové vyučování cs
dc.subject problém cs
dc.subject problémová situace cs
dc.subject Didactical methods en
dc.subject problem-based teching en
dc.subject problem en
dc.subject problem situation en
dc.title Problémové vyučování na středních školách cs
dc.title.alternative Problematic education at secondary schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Řehoř, Antonín
dc.date.accepted 2006-06-21
dc.description.abstract-translated In the theoretical part of my thesis I tried to generally classify the didactical methods, integrate the methods of the problem-based teaching and clarify the heart of the matter. Using the accessible literature I also tried to define what is the understanding of the problem-based teaching and the problem-based learning. Last but not least I also tried to define what is the core of the problem as a such and I also tried to outline the evoking of the problem situation in the school environment. This problem situation evoking covers the general description of the process and also the specific ways of problem solutions. In the practical part of my thesis I focused on the analysis of my own non-standardised questioner, where the respondents were the teachers at the secondary schools in Breclav. The goal of my questioner was to make an overview of the problem-based teaching methods used, of their realization, their effectiveness, and obstacles connected with their use in the real education process. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 1978
dc.date.assigned 2005-04-15
utb.result.grade A
local.subject středoškolské učivo cs
local.subject secondary school curriculum en


Files in this item

Files Size Format View
kokrhelová_2006_bp.pdfBlocked 316.1Kb PDF View/Open
kokrhelová_2006_vp.doc 23Kb Microsoft Word View/Open
kokrhelová_2006_op.doc 25Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account