dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Alexová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T04:13:36Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T04:13:36Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7569
|
|
dc.description.abstract |
V úvodu teoretické části je popsán historický vývoj a chápání termínu až k současnosti, kdy vznikly základní definice a pravidla ve spojení s marketingem. Šestnáct základních tajemství guerrilla marketingu, rozdíly mezi guerrilla marketingem a marketingem klasickým a 50 zlatých pravidel, dávají komplexní pohled na pojem v jeho pravém významu. V poslední kapitole teoretické části pak uvádím názory odborníků z praxe, vztah guerrilla marketingu a práva a nastiňuji zde také vztah s dalšími inovativními strategiemi. V teoretické části se zabývám popisem několika guerrilla kampaní, které byly využity u nás. Posuzuji kampaně z různých oblastí: kampaně nízkorozpočtových filmů, bankovních institucí a telekomunikační společnosti Vodafone a hodnotím je dle různých kritérií. V analytické části se zabývám mediální analýzou dvou kampaní telefonního operátora Vodafone z různých kritérií. Závěrečná část práce je věnována paradigmatům efektivního guerrilla marketingu, kde uvádím souhrn základních předpokladů k vytvoření správné guerrilla marketingové kampaně. |
cs |
dc.format |
66 s., 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1734973 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
guerrilla marketing
|
cs |
dc.subject |
guerrilla kampaň
|
cs |
dc.subject |
nízkorozpočtové filmy
|
cs |
dc.subject |
bankovní instituce
|
cs |
dc.subject |
Vodafone
|
cs |
dc.subject |
guerrilla marketing
|
en |
dc.subject |
guerrilla campaign
|
en |
dc.subject |
low-budget films
|
en |
dc.subject |
bank institutions
|
en |
dc.subject |
Vodafone
|
en |
dc.title |
Guerrilla marketing - překvapivý úder v boji |
cs |
dc.title.alternative |
Guerrilla marketing - surprising hit in the fight |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2008-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part describes a historical development and full understanding of the term guerrilla marketing since it is beginning until present days. The sixteen monumental secrets of guerrilla marketing, the differences between GM and classical marketing and fifty golden rules of GM give a global view how to understand the whole idea of GM. Last chapter of the theoretical part concerns the opinions of marketing experts, the relation between guerrilla marketing and the law and other innovative strategies are described there. The practical part deals with the different types of GM campaigns which were realized in the Czech Republic. I have chosen a few campaigns from the different areas: low-budget films, bank institutions and mobile telecommunication company Vodafone. The aim of the work is to judge many categories of these campaigns. In the analytical part is presented a medial analysis of two campaigns from Vodafone. Final part of this thesis concerns paradigms of effective GM. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7444
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|