Guerrilla marketing - překvapivý úder v boji

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Guerrilla marketing - překvapivý úder v boji

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Guerrilla marketing - překvapivý úder v boji
Autor: Alexová, Jitka
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: V úvodu teoretické části je popsán historický vývoj a chápání termínu až k současnosti, kdy vznikly základní definice a pravidla ve spojení s marketingem. Šestnáct základních tajemství guerrilla marketingu, rozdíly mezi guerrilla marketingem a marketingem klasickým a 50 zlatých pravidel, dávají komplexní pohled na pojem v jeho pravém významu. V poslední kapitole teoretické části pak uvádím názory odborníků z praxe, vztah guerrilla marketingu a práva a nastiňuji zde také vztah s dalšími inovativními strategiemi. V teoretické části se zabývám popisem několika guerrilla kampaní, které byly využity u nás. Posuzuji kampaně z různých oblastí: kampaně nízkorozpočtových filmů, bankovních institucí a telekomunikační společnosti Vodafone a hodnotím je dle různých kritérií. V analytické části se zabývám mediální analýzou dvou kampaní telefonního operátora Vodafone z různých kritérií. Závěrečná část práce je věnována paradigmatům efektivního guerrilla marketingu, kde uvádím souhrn základních předpokladů k vytvoření správné guerrilla marketingové kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7569
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7444


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
alexová_2008_bp.pdfZablokované 1.654Mb PDF
alexová_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
alexová_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet