dc.contributor.advisor |
Vízdal, František
|
|
dc.contributor.author |
Procházková, Lada
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:52:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:02Z |
|
dc.date.issued |
2006-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/713
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem práce je pedagogická komunikace, komunikativní schopnosti a dovednosti učitele. Práce se zabývá verbální a neverbální komunikací, sociální a pedagogickou interakcí, vztahem učitele a žáka, využitím pedagogické komunikace v řízení vyučovacího procesu a v jednotlivých vyučovacích metodách. Podává přehled o shodných i odlišných rysech sociální a pedagogické komunikace a o její důležitosti v procesu výuky. |
cs |
dc.format |
41 s. |
cs |
dc.format.extent |
325796 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2008 |
|
dc.subject |
Pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
Verbální a neverbální komunikace
|
cs |
dc.subject |
Sociální a pedagogická interakce
|
cs |
dc.subject |
Interpersonální komunikace
|
cs |
dc.subject |
Vztahy mezi učiteli a žáky
|
cs |
dc.subject |
Vyučování
|
cs |
dc.subject |
Pedagogig communication
|
en |
dc.subject |
Verbal and nonverbal communication
|
en |
dc.subject |
Social and pedagogig interaction
|
en |
dc.subject |
Interpersonal communication
|
en |
dc.subject |
Terms between teacher and pupil
|
en |
dc.subject |
Teaching
|
en |
dc.title |
Komunikace ve školních podmínkách a její zvláštnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Communication in schools and its peculiarities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, Petr |
|
dc.date.accepted |
2006-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of this diploma work is pedagogic communication skills and teacher's acquirements. The work is engaged in verbal and non-verbal communication, social and pedagogic interaction, terms between teacher and pupil, utilization of pedagogic communication in controlling teaching process and in separate teaching methods. It gives summary of consistent and dissimilar characteristics social and pedagogic communication and it's importance in learning process. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
2009
|
|
dc.date.assigned |
2005-04-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
žák a učitel
|
cs |
local.subject |
komunikace
|
cs |
local.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
local.subject |
teacher and learner
|
en |
local.subject |
history of communication
|
en |
local.subject |
communication in learning and scholarship
|
en |