Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science

Show simple item record

dc.contributor.advisor Moodie, Lindsey
dc.contributor.author Frk, Štěpán
dc.date.accessioned 2010-07-17T00:47:32Z
dc.date.available 2011-01-11T09:40:51Z
dc.date.issued 2008-08-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7106
dc.description.abstract V mé bakalářské práci se zabývám měřením spokojenosti zákazníků. Konkrétně zjišťuji spokojenost uživatelů Centre for Health Science v Inverness ve Skotsku, se službami které jsou zde poskytovány. Dále analyzuji jejich potřeby a preference, zvláště ty týkající se komunikačních médií. Provedl jsem dotazníkový průzkum mezi interními a externími uživateli centra a tyto informace jsem doplnil on-line průzkumem zaměřeným na pořadatele konferencí v centru. Informace, které jsem získal, budou sloužit nově vzniklé řídící společnosti, ve které jsem vykonával roční praxi, a ostatním poskytovatelům služeb k jejich zdokonalení. cs
dc.format 81 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4717013 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 22.08.2010
dc.subject průzkum spokojenosti zákazníků cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject online průzkum cs
dc.subject služby cs
dc.subject customer satisfaction survey en
dc.subject questionnaire en
dc.subject online survey en
dc.subject service en
dc.title Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science cs
dc.title.alternative Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2008-09-03
dc.description.abstract-translated In my Bachelor work I am dealing with customer satisfaction measurement. Concretely I am polling satisfaction of the users of the Centre for Health Science in Inverness, Scot-land with services provided here. I am also analysing their needs and preferences especially regarding communication media. I have executed a questionnaire survey amongst internal and external users of the centre. Information I have gained will be used by the recently established management company in which I have done my one year business placement and by others service providers for improving customer satisfaction. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10328
dc.date.assigned 2008-06-02
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
frk_2008_bp.pdf 4.498Mb PDF View/Open
frk_2008_vp.pdf 605.4Kb PDF View/Open
frk_2008_op.doc 40.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account