Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science

Show full item record

No preview available
Title: Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science
Author: Frk, Štěpán
Advisor: Moodie, Lindsey
Abstract: V mé bakalářské práci se zabývám měřením spokojenosti zákazníků. Konkrétně zjišťuji spokojenost uživatelů Centre for Health Science v Inverness ve Skotsku, se službami které jsou zde poskytovány. Dále analyzuji jejich potřeby a preference, zvláště ty týkající se komunikačních médií. Provedl jsem dotazníkový průzkum mezi interními a externími uživateli centra a tyto informace jsem doplnil on-line průzkumem zaměřeným na pořadatele konferencí v centru. Informace, které jsem získal, budou sloužit nově vzniklé řídící společnosti, ve které jsem vykonával roční praxi, a ostatním poskytovatelům služeb k jejich zdokonalení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7106
Date: 2008-08-22
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 22.08.2010
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 10328


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
frk_2008_bp.pdf 4.498Mb PDF View/Open
frk_2008_vp.pdf 605.4Kb PDF View/Open
frk_2008_op.doc 40.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account