Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science |
Author: |
Frk, Štěpán
|
Advisor: |
Moodie, Lindsey
|
Abstract:
|
V mé bakalářské práci se zabývám měřením spokojenosti zákazníků. Konkrétně zjišťuji spokojenost uživatelů Centre for Health Science v Inverness ve Skotsku, se službami které jsou zde poskytovány. Dále analyzuji jejich potřeby a preference, zvláště ty týkající se komunikačních médií. Provedl jsem dotazníkový průzkum mezi interními a externími uživateli centra a tyto informace jsem doplnil on-line průzkumem zaměřeným na pořadatele konferencí v centru. Informace, které jsem získal, budou sloužit nově vzniklé řídící společnosti, ve které jsem vykonával roční praxi, a ostatním poskytovatelům služeb k jejich zdokonalení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7106
|
Date:
|
2008-08-22 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 22.08.2010
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
10328
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account