Klima školní třídy a tvořivost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klima školní třídy a tvořivost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ernest, Barbara
dc.contributor.author Priekopová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-13T13:49:31Z
dc.date.available 2010-07-13T13:49:31Z
dc.date.issued 2006-06-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/700
dc.description.abstract Tato práce se zabývá tvořivostí žáků a vlivem klimatu třídy na tvořivost. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy týkající se tvořivosti a faktorů, které ji ovlivňují. Práce rozebírá i klima třídy jako prostředí stimulující kreativitu žáků. V praktické části je proveden výzkum zabývající se právě tím, zda má klima třídy vliv na tvořivost. Zabývám se otázkami zda jsou žáci střední školy tvořiví a zda má rozdílná odbornost školy vliv na tvořivost a klima třídy. Praktický část obsahuje i popis výběru metody a aplikaci metody na testovací vzorek studentů. V závěru práce jsou shrnuté poznatky z výzkumu a zamyšlení nad možnostmi dal-šího využití. cs
dc.format 43 s., 13 s. příloh cs
dc.format.extent 1044684 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Učitel cs
dc.subject student cs
dc.subject tvořivost cs
dc.subject tvořivý proces cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject Teacher en
dc.subject student en
dc.subject creativity en
dc.subject process of creativity en
dc.subject classroom atmospeher en
dc.title Klima školní třídy a tvořivost cs
dc.title.alternative Classroom atmospeher and creativity en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2006-06-29
dc.description.abstract-translated This work deals with the creativity of students and the influence of classroom at-mosphere on the creativity. The theoretical part focuses on basic terms concern-ing the creativity and the factors which influence the creativity. The work analyses also classroom atmosphere as environment stimulating the creativity of students. The practical part brings research. The aim of the research is to find out how much the classroom atmosphere influences the creativity of students. I want to find out if the secondary school students are creative and if there is a difference of the degree of creativity and classroom atmosphere in different types of secondary schools. The practical part contains also a description of method selection and method application on the tested sample of students. The final part of this work summarises the research conclusions and also brings ideas of their possible further applications. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline Specialization in pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 4229
dc.date.assigned 2006-03-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
priekopová_2006_bp.pdfBlocked 1020.Kb PDF View/Open
priekopová_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
priekopová_2006_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account