Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti TEST-LINE, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti TEST-LINE, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Matulíková, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-17T00:06:47Z
dc.date.available 2010-07-17T00:06:47Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7001
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na problematiku internetového marketingu, který se může stát jedním z moderních nástrojů pro zvýšení spokojenosti zákazníků. Cílem práce je navržení projektu pro zlepšení internetového marketingu společnosti TEST-LINE, Clinical Diagnostics, spol. s r.o., čímž může firma získat nové zákazníky, dosáhnout lepší konkurenceschopnosti a většího podílu na trhu. cs
dc.format 88 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3247851 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Internet cs
dc.subject marketing cs
dc.subject elektronické podnikání cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject email cs
dc.subject proužková reklama cs
dc.subject Internet en
dc.subject Marketing en
dc.subject E-business en
dc.subject E-shop en
dc.subject E-commerce en
dc.subject email en
dc.subject banner en
dc.title Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti TEST-LINE, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative The Project of improving internet marketing in the TEST-LINE company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Beránek, Michal
dc.date.accepted 2008-06-04
dc.description.abstract-translated This work deals with an issue of internet marketing, which can become one of the modern implement for increasing customer satisfaction. The aim of this work is to design the project of improving the internet marketing in TEST-LINE, Clinical Diagnostics, spol. s r.o., whereby the company can get new customers, higher competitive advantage and bigger market share. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8927
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
matulíková_2008_dp.pdfBlocked 3.097Mb PDF View/Open
matulíková_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
matulíková_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account