Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti TEST-LINE, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti TEST-LINE, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti TEST-LINE, spol. s r.o.
Autor: Matulíková, Jitka
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato práce je zaměřena na problematiku internetového marketingu, který se může stát jedním z moderních nástrojů pro zvýšení spokojenosti zákazníků. Cílem práce je navržení projektu pro zlepšení internetového marketingu společnosti TEST-LINE, Clinical Diagnostics, spol. s r.o., čímž může firma získat nové zákazníky, dosáhnout lepší konkurenceschopnosti a většího podílu na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7001
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 8927


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
matulíková_2008_dp.pdfZablokované 3.097Mb PDF
matulíková_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
matulíková_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet