Postoj Romů ke vzdělání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj Romů ke vzdělání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Šestáková, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-16T19:26:28Z
dc.date.available 2010-07-16T19:26:28Z
dc.date.issued 2008-05-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6391
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce "Postoje Romů ke vzdělání" pojednává o současném vztahu ke vzdělání u jedinců romského etnika. Skládá se ze dvou částí. Teoretická část uvádí do problematiky týkající se života Romů. Záměrem praktické části práce je zjistit jak vzdělání romských rodičů ovlivňuje postoj dětí ke vzdělání. Porovnat kde v hodnotovém žebříčku romských a neromských dětí stojí hodnota vzdělání a zda jsou nemajoritní děti spokojenější se svým školním prospěchem než děti majoritní. cs
dc.format 86 cs
dc.format.extent 556028 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Rom cs
dc.subject romský žák cs
dc.subject národnostní menšina cs
dc.subject minorita cs
dc.subject majorita cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject Romany en
dc.subject Romany pupil en
dc.subject national minority en
dc.subject minor en
dc.subject majority en
dc.subject education en
dc.title Postoj Romů ke vzdělání cs
dc.title.alternative Romanies Attitude Towards Education en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2008-06-26
dc.description.abstract-translated The presentated dissertation work "Romanies Attitude Towards Education'q discuss about the present relations of education individuals of Romanies ethnic. It is divided into two parts. The theoretic part actuate into problematical of the life of Romany ethnic in our territory. Purpose of the research part is to find out how the education of Romany parents influence attitude of Romany children. Compare where is education in the value list of majority and minor children. And if the minor children are more satisfied with their school marks then majority children. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 7794
dc.date.assigned 2008-01-03
utb.result.grade B
local.subject vzdělávání Romů cs
local.subject Romanies education en
local.subject Gipsy education en


Files in this item

Files Size Format View
šestáková_2008_dp.pdfBlocked 542.9Kb PDF View/Open
šestáková_2008_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
šestáková_2008_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account