dc.contributor.advisor | Mazánková, Libuše | |
dc.contributor.author | Otáhalová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2010-07-13T13:16:43Z | |
dc.date.available | 2010-07-13T13:16:43Z | |
dc.date.issued | 2006-04-20 | |
dc.identifier | Elektronický archiv Knihovny UTB | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/611 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o motivaci studijního výkonu žáků. V úvodu jsou uvedeny všeobecné poznatky o motivaci. Především obecná charakteristika motivace, klasifikace motivace k učení, faktory ovlivňující práci dětí ve škole. Ve druhé části jsem prezentovala své poznatky o učení a vyučování v praxi. | cs |
dc.format | 64 s. | cs |
dc.format.extent | 504099 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně | |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Motivace | cs |
dc.subject | vnitřní a vnější motivace k učení | cs |
dc.subject | potřeby | cs |
dc.subject | faktory ovlivňující práci dětí ve škole | cs |
dc.subject | metody vyučování | cs |
dc.subject | rozdíly v učení | cs |
dc.subject | vlivy snižující žákův výkon | cs |
dc.subject | nedostatek motivace | cs |
dc.subject | motivation; internal and outside motivation to study; individual needs; factors interacting the work of children at school; teaching methods; differences in study; factors | en |
dc.subject | reducing student's performance; absence of motivation | en |
dc.title | Motivace studijního výkonu žáků | cs |
dc.title.alternative | Student's motivation to study | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Řehoř, Antonín | |
dc.date.accepted | 2006-06-21 | |
dc.description.abstract-translated | The bachalor work is about student's motivation to study. In introduction is general part about motivation. Classification of motivation to study, factors interacting the work of children at school. In the second part I write about knowlege of the way of student's study and teaching students | en |
dc.description.department | Institut mezioborových studií | cs |
dc.description.result | obhájeno | cs |
dc.parent.uri | http://hdl.handle.net/10563/97 | cs |
dc.parent.uri | http://hdl.handle.net/10563/220 | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Social pedagogy | en |
dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut | cs |
dc.thesis.degree-grantor | en | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-program | Pedagogika | cs |
dc.thesis.degree-program | Pedagogy | en |
dc.identifier.stag | 1981 | |
dc.date.assigned | 2005-04-15 | |
utb.result.grade | A | |
local.subject | pracovní motivace | cs |
local.subject | aktivizační metody ve výuce | cs |
local.subject | employee motivation | en |
local.subject | activation methods in education | en |
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
otáhalová_2006_bp.pdf | 492.2Kb |
View/ |
|
otáhalová_2006_vp.doc | 23.5Kb | Microsoft Word |
View/ |
otáhalová_2006_op.doc | 25Kb | Microsoft Word |
View/ |