Firemní vzdělávání pracovníků v osobním prodeji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní vzdělávání pracovníků v osobním prodeji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Benyahya, Petra
dc.contributor.author Pavelková, Lucie
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:44Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:44Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58895
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na proces firemního vzdělávání nových pracovníků v oblasti osobního prodeje, konkrétně na jejich úvodní zaškolení ve vybrané společnosti, která si přála zůstat v anonymitě. Cílem práce je analyzovat současné úvodního zaškolení nových pracovníků a navrhnout případná zlepšení na základě teoretických poznatků. Teoretická část se věnuje firemnímu vzdělávání jako součásti řízení lidských zdrojů, metodám vzdělávání dospělých a specifikům osobního prodeje. Praktická část je založena na kvalitativním výzkumu, konkrétně na rozhovoru s interním trenérem firmy, ale taky na kvantitativní metodě, a to dotazníku pro účastníky úvodního zaškolení. Analýza ukazuje na určité nedostatky současného onboardingu, jako je například nízká relevance praxe na prodejně a nebo nevhodně zvolená forma online školení práce v systémech. Práce navrhuje konkrétní doporučení vedoucí ke zvýšení efektivity onboardingu a lepší přípravě nových obchodních zástupců na praxi v terénu.
dc.format 41 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní vzdělávání cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject úvodní školení cs
dc.subject onboarding cs
dc.subject prodejce cs
dc.subject zaměstnanec cs
dc.subject corporate training en
dc.subject personal selling en
dc.subject initial training en
dc.subject onboarding en
dc.subject salesperson en
dc.subject employee en
dc.title Firemní vzdělávání pracovníků v osobním prodeji
dc.title.alternative Company Training of Workers in Personal Selling
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pončíková, Zuzana
dc.date.accepted 2025-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the process of corporate training for new employees in the field of personal selling, specifically on their initial onboarding in a selected company that wished to remain anonymous. The aim of the thesis is to analyse the current onboarding process of new employees and to propose potential improvements based on theoretical knowledge. The theoretical part addresses corporate education as a component of human resource management, methods of adult education, and the specifics of personal selling. The practical part is based on qualitative research, specifically an interview with an internal trainer of the company, as well as a quantitative method - a questionnaire survey conducted among participants of the onboarding programme. The analysis reveals several shortcomings of the current onboarding process, such as the low relevance of in-store practice or the inadequately chosen online training format for system work. The thesis proposes specific recommendations to increase the effectiveness of onboarding and to better prepare new sales representatives for their fieldwork.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71801
dc.date.submitted 2025-04-17


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account