Marketingová komunikace vybraného uměleckého souboru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace vybraného uměleckého souboru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Holý, Jiří
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:43Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:43Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58885
dc.description.abstract Bakalářská práce popisuje činnost vybraného uměleckého souboru, kterým je Divadelní soubor Hýbl z České Třebové, se zaměřením na jeho marketingové aktivity. V rámci výzkumu byla realizována dvojice šetření formou focus group, kterých se účastnili respondenti z řad potencionálních diváků souboru. Výsledkem je soubor doporučení pro zlepšení komunikace souboru tak, aby průběžně docházelo k udržitelnému rozšiřování jeho divácké základny.
dc.format 58 s. (77 530 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject propagace kultury cs
dc.subject ochotnické divadlo cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject focus group cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject promotion of culture en
dc.subject amateur theatre en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject focus group en
dc.title Marketingová komunikace vybraného uměleckého souboru
dc.title.alternative Marketing Communication of the Selected Artistic Group
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2025-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis describes on marketing focused activities of an chosen artistic group, which is theatre esemble Hýbl from Česká Třebová. Within the research were realized two focus groups, in which were involved potencial viewers. The result of this work is a list of recommendations for improving the communication of esemble in order to sustainably expand of the audience base.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71791
dc.date.submitted 2025-04-17


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account