Marketingová komunikace vybraného uměleckého souboru
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Marketingová komunikace vybraného uměleckého souboru |
| Author: |
Holý, Jiří
|
| Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstract:
|
Bakalářská práce popisuje činnost vybraného uměleckého souboru, kterým je Divadelní soubor Hýbl z České Třebové, se zaměřením na jeho marketingové aktivity. V rámci výzkumu byla realizována dvojice šetření formou focus group, kterých se účastnili respondenti z řad potencionálních diváků souboru. Výsledkem je soubor doporučení pro zlepšení komunikace souboru tak, aby průběžně docházelo k udržitelnému rozšiřování jeho divácké základny. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58885
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account