Využití in-store marketingu při prodeji zdravotnických prostředků v prostředí lékáren

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití in-store marketingu při prodeji zdravotnických prostředků v prostředí lékáren

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití in-store marketingu při prodeji zdravotnických prostředků v prostředí lékáren
Autor: Bača, Dominik
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Bakalářská práce zkoumá specializovaný trh lékáren, zejména ve vztahu k prodeji inkontinenčních pomůcek. Podstatná část studie se zaměřuje na využití in-store marketingu v oblasti zdravotnictví. Výzkum zahrnuje primární kvantitativní analýzu, která se prostřednictvím dotazníků a kontrolních seznamů zaměřuje na dvě odlišné cílové skupiny. Studie hodnotí postavení inkontinenčních produktů na trhu z různých perspektiv, včetně spotřebitelských poznatků, marketingových přístupů a role lékáren a prodejen zdravotnických potřeb. Hlavní závěry poskytují komplexní pochopení trhu inkontinenčních produktů, efektivních metod propagace v lékárnách, postavení společnosti Abena na trhu z hlediska jejích produktů a doporučení jak pro společnost samotnou, tak pro konkrétní produkt - inkontinenční podložky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58882
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet