Využití in-store marketingu při prodeji zdravotnických prostředků v prostředí lékáren

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití in-store marketingu při prodeji zdravotnických prostředků v prostředí lékáren

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Bača, Dominik
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:43Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:43Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58882
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá specializovaný trh lékáren, zejména ve vztahu k prodeji inkontinenčních pomůcek. Podstatná část studie se zaměřuje na využití in-store marketingu v oblasti zdravotnictví. Výzkum zahrnuje primární kvantitativní analýzu, která se prostřednictvím dotazníků a kontrolních seznamů zaměřuje na dvě odlišné cílové skupiny. Studie hodnotí postavení inkontinenčních produktů na trhu z různých perspektiv, včetně spotřebitelských poznatků, marketingových přístupů a role lékáren a prodejen zdravotnických potřeb. Hlavní závěry poskytují komplexní pochopení trhu inkontinenčních produktů, efektivních metod propagace v lékárnách, postavení společnosti Abena na trhu z hlediska jejích produktů a doporučení jak pro společnost samotnou, tak pro konkrétní produkt - inkontinenční podložky.
dc.format 77
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject farmacie cs
dc.subject marketing ve farmacii cs
dc.subject in-store marketing cs
dc.subject marketing en
dc.subject pharmacy en
dc.subject marketing in pharmacy en
dc.subject in-store marketing en
dc.title Využití in-store marketingu při prodeji zdravotnických prostředků v prostředí lékáren
dc.title.alternative Utilization of In-store Marketing for the Sale of Medical Devices in the Pharmacy Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis examines the specialized pharmacy market, particularly in relation to the sale of incontinence aids. A significant portion of the study focuses on the use of in-store marketing within the healthcare sector. The research includes a primary quantitative analysis, which, through questionnaires and checklists, targets two distinct consumer groups. The study evaluates the market position of incontinence products from various perspectives, including consumer insights, marketing approaches, and the role of pharmacies and medical supply stores. The main conclusions provide a comprehensive understanding of the incontinence product market, effective promotion methods in pharmacies, the position of the company Abena in terms of its products, and recommendations for both the company itself and a specific productabsorbent pads for incontinence.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71788
dc.date.submitted 2025-04-15


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account