Presentation Techniques Used by Selected International Business Leaders

DSpace Repository

Language: English čeština 

Presentation Techniques Used by Selected International Business Leaders

Show simple item record

dc.contributor.advisor Inselseth, Jana
dc.contributor.author Malina, Tomáš
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:35Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:35Z
dc.date.issued 2025-01-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58669
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá prezentačními technikami, které lídři mezinárodních firem využívají ve svých prezentacích. Schopnost prezentovat je složena ze spoustu aspektů, jako gestikulace a držení těla, oční kontakt, výrazy obličeje, hlasu a slova. Účelem práce je popsat, jak vybraní světoví lídři využívají verbální a neverbální komunikaci pro prezentování. To bylo zkoumáno na základě metody pozorování, která byla uplatněna na čtyři obchodní Keynote videoprezentace.
dc.format 50 s. (77 843 znaků).
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obchodní prezentace cs
dc.subject lídři obchodu cs
dc.subject verbální komunikace cs
dc.subject neverbální komunikace cs
dc.subject keynote cs
dc.subject business presentations en
dc.subject business leaders en
dc.subject verbal communication en
dc.subject non-verbal communication en
dc.subject keynote en
dc.title Presentation Techniques Used by Selected International Business Leaders
dc.title.alternative Presentation Techniques Used by Selected International Business Leaders
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kráľová, Zdena
dc.date.accepted 2025-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on presentation techniques that international business leaders use in their presentations. The ability to present consists of many aspects, such as gesticulation and posture, eye contact, facial expressions, voice and words. The main goal of the thesis is to describe how the international business leaders use the verbal and non-verbal communication for presenting. This was assessed by the observation method that was used on four business keynote video presentations.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-program English for Business Administration en
dc.identifier.stag 71475
dc.date.submitted 2025-05-02


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account