| dc.contributor.advisor |
Inselseth, Jana
|
|
| dc.contributor.author |
Malina, Tomáš
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:35Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:35Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-02 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58669
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá prezentačními technikami, které lídři mezinárodních firem využívají ve svých prezentacích. Schopnost prezentovat je složena ze spoustu aspektů, jako gestikulace a držení těla, oční kontakt, výrazy obličeje, hlasu a slova. Účelem práce je popsat, jak vybraní světoví lídři využívají verbální a neverbální komunikaci pro prezentování. To bylo zkoumáno na základě metody pozorování, která byla uplatněna na čtyři obchodní Keynote videoprezentace. |
|
| dc.format |
50 s. (77 843 znaků). |
|
| dc.language.iso |
en |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
obchodní prezentace
|
cs |
| dc.subject |
lídři obchodu
|
cs |
| dc.subject |
verbální komunikace
|
cs |
| dc.subject |
neverbální komunikace
|
cs |
| dc.subject |
keynote
|
cs |
| dc.subject |
business presentations
|
en |
| dc.subject |
business leaders
|
en |
| dc.subject |
verbal communication
|
en |
| dc.subject |
non-verbal communication
|
en |
| dc.subject |
keynote
|
en |
| dc.title |
Presentation Techniques Used by Selected International Business Leaders |
|
| dc.title.alternative |
Presentation Techniques Used by Selected International Business Leaders |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Kráľová, Zdena |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-04 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on presentation techniques that international business leaders use in their presentations. The ability to present consists of many aspects, such as gesticulation and posture, eye contact, facial expressions, voice and words. The main goal of the thesis is to describe how the international business leaders use the verbal and non-verbal communication for presenting. This was assessed by the observation method that was used on four business keynote video presentations. |
|
| dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
English for Business Administration |
en |
| dc.identifier.stag |
71475
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-02 |
|