| dc.contributor.advisor |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
| dc.contributor.author |
Kraváček, Jan
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:47Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:47Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57633
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce představuje především pojmy cestovní ruch, služby a pohostinství. Je zde kladen důraz na jejich cíle, funkce, formy, druhy, jejich účastníky, a především jejich spokojenost. Praktická část práce zkoumá spokojenost respondentů se službami a celkovým prostředím Restaurace Na Rejdě a okolím přístaviště ve Spytihněvi. Pro získání informací o spokojenosti respondentů byla využita metoda dotazníkového šetření. Z vyhodnoceného dotazníku vyplívá zjištění spokojenosti jak se samotnou restaurací, tak i s jejím okolím. Na základě výsledků průzkumu lze doporučit umístění menší reklamní plochy u hlavní cesty v obci Spytihněv, vybudování kvalitnějšího okolí restaurace, zvýšení počtu míst na sezení a také vytvoření ochranného zázemí vyhlídkové terasy, jež slouží jako posezení u restaurace. |
|
| dc.format |
87 stran |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
| dc.subject |
restaurační zařízení
|
cs |
| dc.subject |
kvalita služeb
|
cs |
| dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
| dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
| dc.subject |
food service facilities
|
en |
| dc.subject |
service quality
|
en |
| dc.subject |
service marketing
|
en |
| dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace Na Rejdě a okolí přístaviště Spytihněv |
|
| dc.title.alternative |
Customer Satisfaction Analysis of the Rejda Restaurant and the Surrounding Area of Spytihněv Harbor |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Zlámal, Lukáš |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-10 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis mainly presents the concepts of tourism, services and hospitality. The emphasis is on their goals, functions, forms, types, their participants, and above all their satisfaction. The practical part of the work examines the satisfaction of respondents with the services and the overall environment of the Na Rejdě Restaurant and the surroundings of the pier in Spytihněv. The questionnaire survey method was used to obtain information about the satisfaction of respondents. The evaluated questionnaire reveals findings about satisfaction with both the restaurant itself and its surroundings. Based on the results of the survey, it is recommended to install a smaller advertising board along the main road in the village of Spytihněv, improve the surroundings of the restaurant, increase the seating capacity, and create a sheltered area for the observation terrace, which serves as an outdoor seating space for the restaurant. |
|
| dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
| dc.identifier.stag |
69985
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-19 |
|