Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace Na Rejdě a okolí přístaviště Spytihněv

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace Na Rejdě a okolí přístaviště Spytihněv

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculčíková, Zuzana
dc.contributor.author Kraváček, Jan
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:47Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:47Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57633
dc.description.abstract Tato bakalářská práce představuje především pojmy cestovní ruch, služby a pohostinství. Je zde kladen důraz na jejich cíle, funkce, formy, druhy, jejich účastníky, a především jejich spokojenost. Praktická část práce zkoumá spokojenost respondentů se službami a celkovým prostředím Restaurace Na Rejdě a okolím přístaviště ve Spytihněvi. Pro získání informací o spokojenosti respondentů byla využita metoda dotazníkového šetření. Z vyhodnoceného dotazníku vyplívá zjištění spokojenosti jak se samotnou restaurací, tak i s jejím okolím. Na základě výsledků průzkumu lze doporučit umístění menší reklamní plochy u hlavní cesty v obci Spytihněv, vybudování kvalitnějšího okolí restaurace, zvýšení počtu míst na sezení a také vytvoření ochranného zázemí vyhlídkové terasy, jež slouží jako posezení u restaurace.
dc.format 87 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject restaurační zařízení cs
dc.subject kvalita služeb cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject food service facilities en
dc.subject service quality en
dc.subject service marketing en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace Na Rejdě a okolí přístaviště Spytihněv
dc.title.alternative Customer Satisfaction Analysis of the Rejda Restaurant and the Surrounding Area of Spytihněv Harbor
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zlámal, Lukáš
dc.date.accepted 2025-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis mainly presents the concepts of tourism, services and hospitality. The emphasis is on their goals, functions, forms, types, their participants, and above all their satisfaction. The practical part of the work examines the satisfaction of respondents with the services and the overall environment of the Na Rejdě Restaurant and the surroundings of the pier in Spytihněv. The questionnaire survey method was used to obtain information about the satisfaction of respondents. The evaluated questionnaire reveals findings about satisfaction with both the restaurant itself and its surroundings. Based on the results of the survey, it is recommended to install a smaller advertising board along the main road in the village of Spytihněv, improve the surroundings of the restaurant, increase the seating capacity, and create a sheltered area for the observation terrace, which serves as an outdoor seating space for the restaurant.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 69985
dc.date.submitted 2025-05-19


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account